کد خبر: ۲۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۹ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
با اینکه کمتر از یک هفته به افتتاح بزرگترین نمایشگاه کتاب باقی مانده است اما شهرآفتاب که امسال میزبان نمایشگاه است هنوز کامل نیست و بهسازی آن باقی مانده است.
شهرآفتاب در میان داربست‌ها

کارگران در شیفتهای مختلف کاری مشغول به سازی و آماده سازی نمایشگاه هستند اما حضور همزمان غرفه داران برای ایجاد غرفه‌هایشان و کارگران برای آماده سازی، کلکسیونی از شلختگی را ایجاد کرده است.

این درحالیست که بنا به گفته غرفه داران، به دلیل عملیاتهای توامان شهرداری و غرفه داران امکان آوردن و دپو کتابها وجود ندارد و تاکنون بوی کتابی در نمایشگاه کتاب نپیچیده است.

نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب امسال برای اولین بار میزبان نمایشگاه کتاب است و این درحالی است که نصب تجهیزات این نمایشگاه به اتمام نرسیده است.

مشاهدات روز جمعه خبرنگارما از شهرافتاب نشان داد که کارگران در سه شیفت کاری مشغول آماده سازی نمایشگاه برای پنج روز آتی هستند این درحالی است که وجود داربستهای مختلف میان نمایشگاه و ایستگاه مترو جای سوال دارد.

شهرآفتاب در میان داربست‌ها

در سالنهای مختلف نصب تجهیزاتی همچون روشنایی سالنها و چادرها، چراغ معابر و تهویه در دست اقدام است.

نکته قابل تامل، گلایه برخی غرفه‌داران به جانمایی غرفه‌ها بود بگونه‌ای که یکی از غرفه داران با گلایه از نحوه این جانمایی گفت: پس از بیست سال فعالیت در حوزه نشر به ما غرفه‌ای سی متری داده‌اند که در میانه غرفه نیز " رک" قرار داده شده است.

بااین حال مسجدجامعی ،عضو شورای شهر در پاسخ به گلایه این غرفه داران با بیان اینکه قراربوده 25هزار متر فضای نمایشگاهی به وزارت ارشاد تحویل داده شود اما 5000 متربابت اقدامات ایمنی همچون ایجاد ستادبحران و ایستگاه آتش نشانی اشغال شد که این مسله باعث کاهش متراژ غرفه‌ها شد.

شهرآفتاب در میان داربست‌ها
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: