کد خبر: ۳۱۹۶
تعداد کل نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۶ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
تفاهمنامه ٢٣ ميليون دلاري اهداي نرم افزار شبيه سازي مخازن نفتي به دانشگاه هاي ايران بين يك شركت روسي و ايراني امضا شد.
روسيه و ايران تفاهمنامه ٢٣ ميليون دلاري نرم افزار نفتي امضا كردند

١٦٠ نسخه از نرم افزار پيشرفته شبيه سازي مخازن نفتي با همكاري شركت هاي «آر.اف دي» روسيه (R.FD) و مشاوران انرژي تهران به دانشگاه هاي ايران اهدا مي شود.
«بوگاشف» مدير فني شركت آر.اف دي گفت: اين نرم افزار با بررسي داده ها، مدل هاي مختلف را مي سازد و وسيله اي براي پيش بيني رفتار مخزن مي شود تا در برنامه ريزي استفاده شود.
وي افزود: منافع ايران و روسيه در اين زمينه همسوست و فكر مي كنم همكاري سازنده و آموزشي دوجانبه آينده مناسبي براي دو كشور داشته باشد.
مدير اين شركت روسي از ساخت ماژول براي ميدان هاي نفتي ايران با مشاركت شركت هاي بومي كشور ما خبر داد و گفت: صنعت نفت ايران پيشرفت هاي خوبي داشته است.
بوگاشف ادامه داد: با توجه به شرايط اقتصادي ايران، ماژول هاي مختلفي را با كمك اين كشور براي ميدان هاي نفتي در نظر داريم.
وي توانمندي هاي ايران را در ساخت محصولات صنعت نفت قابل توجه خواند.
به گزارش ايرنا، بيست و يكمين نمايشگاه بين المللي نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي با حضور 1900 شركت داخلي و خارجي از شانزدهم ارديبهشت ماه كار خود را آغاز كرد و امروز به فعاليت خود پايان مي دهد.
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
0
جای بسی تاسف،
به عنوان یک متخصص در این امر که با دانشگاه های معتبر و شرکتهای شناخته شده دنیا در زمینه توسعه نرم افزارهای شبیه سازی مخزن همکاری داشته ام عرض می کنم. با نصف مبلغ این تفاهم نامه می توانستیم در داخل ایران نرم افزارهایی به مراتب قوی تر که قابلیت توسعه و تغییر براساس مشخصات مخازن ایران را داشته باشد، تولید کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: