کد خبر: ۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۸ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
به دنبال انتشار فایل صوتی و طرح ادعاهایی علیه دو نفر از کارکنان شبکه پرس تی وی ، روابط عمومی این شبکه توضیحاتی ارایه کرد.

به دنبال انتشار فایل صوتی و طرح ادعاهایی علیه دو نفر از کارکنان شبکه پرس تی وی ، روابط عمومی این شبکه توضیحاتی ارایه کرد.

این روابط عمومی اعلام کرد: علی رغم اینکه اصولا فایل صوتی از لحاظ قانونی و قضایی وجاهت نداشته و شکایتی نیز تاکنون ارائه نشده است اما به دلیل اهمیت موضوع ، مسوولان ذیربط در حال رسیدگی به آن و تشخیص صحت و سقم این ادعا بوده و تا مشخص شدن نتایج کامل تحقیقات ، این دو تن تعلیق شده اند.

روابط عمومی شبکه تاکید دارد انتشار این فایل صوتی با مباشرت افراد مخالف نظام و بهره برداری سیاسی و بدون طرح شکایت به مراجع متعدد قانونی در داخل کشور مشکوک است.

بر اساس توضیحات روابط عمومی پرس تی وی ، بطور طبیعی انتظار می رفت هرکس ادعایی دارد و به دنبال رسیدگی است قبل از طرح در افکار عمومی و فضای مجازی موضوع را به مراجع قانونی منعکس کند نه آنکه اقدام به جریان سازی خبری و سناریو سازی نماید.
 
گفتنی است شینا شیرانی مجری معروف زن شبکه تلویزیونی پرس تی‌وی (شبکه برون مرزی صدا و سیمای جمهوری اسلامی) بعد از خروج از ایران نوار صوتی مزاحمت جنسی یکی از روسای شبکه پرس تی وی از او را منتشر کرد.
 
این فایل صوتی ۹ دقیقه ای که به زبان فارسی و انگلیسی در آن صحبت شده، مکالمه تلفنی بین او و «ح. ع»، مدیر یکی از بخش های مدیریتی شبکه پرس تی وی است.
 
"البته پس از انتشار این فایل صوتی و بازتاب گسترده آن، پیامی منتسب به ح. ع. مدیر ارشد پرس‌تی‌وی در تلگرام منتشر شد. این مدیر ارشد گفته این کلیپ جعلی است و توسط فردی به نام لی جاستین هال تولید شده و روی صفحه خانم شیرانی منتشر شده است.

با این حال تکذیب‌های این مدیر ارشد پرس‌تی‌وی در حالی بود که یکی از دیگر از مدیران پرس‌تی‌وی در توییتر خود از تعلیق ح. م. و به همراه یکی دیگر از مدیران این شبکه خبر داد. شینا شیروانی هم در صفحه فیسبوکش عکسی از تابلوی اطلاع‌رسانی شبکه پرس‌تی‌وی منتشر کرد که همکارانش برای او ارسال کرده بودند. در این تابلو، حکم مدیریت جدید و اعلام خوشحالی همکاران پخش پرس‌تی‌وی از این تغییر مدیریتی نشان داده شده است.
 
با این حال مسئله مجری شبکه پرس‌تی‌وی و طرح ادعای آزار جنسی توسط مدیر ارشد این شبکه، زمانی بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد که بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های خارجی داشته است، آن هم زمانی که صداوسیما بارها اخباری مبنی بر وجود روابط نامشروع در شبکه‌های خارج کشور را دستاویز سرخط‌های خبری خود قرار داده بود."
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: