کد خبر: ۴۳۲۹
تعداد کل نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۰ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۵
فیلم سینمایی «آآآدت نمی‌کنیم» که به علت پخش تیزرش از شبکه های ماهواره نمایش آن متوقف شده بود، به چرخه اکران بازگشت.
معاون دادستان عمومی و انقلاب اسلامی تهران در نامه ای به رئیس سازمان سینمایی اعلام کرد: ادامه اکران فیلم «آآآدت نمی‌کنیم» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان بلامانع است.
پیش از این معاون دادستان به علت پخش تیزرهای تبلیغاتی این فیلم از شبکه های ماهواره ای دستور توقف اکران را صادر کرده بود، که پس از پیگیری های رئیس سازمان سینمایی، معاون دادستان در نامه ای به حجت الله ایوبی ادامه اکران این فیلم را بلامانع اعلام کرد.
تلاش سازمان سینمایی و دست اندرکاران سینما و صاحبان فیلم با مساعدت و همدلی دادستانی و معاون دادستان عمومی انقلاب اسلامی تهران مواجه شد تا مساله توقف اکران فیلم «آآآدت نمی‌کنیم» حل و فصل شود.
در فیلم سینمایی «آآآدت نمی‌کنیم» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان، محمدرضا فروتن، ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ، هدیه تهرانی، پانته‌آ پناهی‌ها و شیرین یزدان‌بخش ایفای نقش می کنند.
انتشار یافته: ۱
ایشان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
0
0
خیلی خوب شد این فیلم براش این اتفاقات افتاد تا چند روزی رو اکران نداشته باشه و دست اندرکاران این فیلم توجیهی داشته باشن برای فروش زیر سقف این فیلم. از الان باید به فکر این باشیم که برای فیلم بعدی که قراره اکران بشه ی بهونه ای درست بشه تا توجیه مناسبی برای عدم فروش مناسبش بشه. خواهشا فقط جوری بهونه درست بشه که دست اندرکاران فیلم بعدی دلشون نشکنه و فکر کنن اگر اکران میشد بهترین فیلم دنیا میشد. با سپاس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: