کد خبر: ۴۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۰ - ۱۱ تير ۱۳۹۵
سمیرا سمیعی ، منیجر ایرانی است که در سال های گذشته ، چند چهره سرشناس فوتبال آلمان مثل توماس هسلر و لوتار ماتیوس را به ایران آورده است.
سوشا مکانی به تازگی قرارداد خود را با تیم میوندالن نروژ رسمی کرده است.
دروازه بان سابق پرسپولیس که از حضور در لیگ ایران محروم شده، بعد از پیوستن به این باشگاه، در اینستاگرام خود این خبر را رسمی کرد و متن زیر را برای عکسش با پیراهن این باشگاه نوشت :

« خوشحالم و افتخار اینو دارم که بتونم بهترین استارت رو داشته باشم برای رسیدن به پیراهن مقدس تیم ملی کشورم در راه رسیدن به جام جهانی. مرسی از خانم سمیرا سمیعی یکی از بزرگترین منیجر های دنیا که خیلی به من کمک کردند. امیدوارم بتونم جواب این همه لطف رو با عملکردم بدم. همچنین امیر سلطانی عزیز که واقعا مدیونتم. با آرزوی بهترین ها برای مردم عزیز کشورم. امیدوارم نماینده قابلی باشم در کشور نروژ. »

همسر سابق مهدوی کیا، سوشا مکانی را به نروژ برد

اما سمیرا سمیعی که به گفته سوشا مکانی از بزرگترین منیجرهای دنیاست کیست؟

سمیرا سمیعی، منیجر ایرانی است که در سال های گذشته ، چند چهره سرشناس فوتبال آلمان مثل توماس هسلر و لوتار ماتیوس را به ایران آورده است. او فرزند دکتر جراح و چشم پزشک سرشناس ایرانی است و نسبتی فامیلی هم باپروفسور سمیعی معروف دارد. او از سالها قبل نامی معروف در تاریخ فوتبال ایران است!

همسر سابق مهدوی کیا، سوشا مکانی را به نروژ برد

کمتر کسی است که نداند حضور لوتار ماتئوس در ایران به واسطه یک ایرانی انجام شد؛ یک زن ایرانی که مدیر برنامه های این اسطوره فوتبال آلمان بود.

10 سال قبل شایعاتی پیرامون ازدواجش با مهدی مهدوی کیا شنیده شد و البته در نهایت نیز خبر طلاق این دو به گوش رسید! سمیعی اولین بار در ایران به واسطه حضور ماتئوس به ایران در کانون توجه قرار گرفت و رضا عباسی در روزنامه «نود» نیز با او گفتگویی مفصل گرفته و از او درباره هرآنچه که می شد پرسید.

سمیعی در این گفتگو درباره مهمان نوازی نادرست فدراسیون فوتبال و دست اندرکاران تلویزیون از ماتئوس می گوید:«به ماتئوس یک پسته هم ندادند و حتی یک صنایع دستی ایرانی ندادند. فقط یک کتاب سنگین ایرانشناسی به دو زبان ایرانی-آلمانی دادند که آن قدر سنگین بود که ماتئوس به من گفت تو این کتاب را برایم به آلمان بیاور. مدیران تلویزیون نه به ماتئوس نه به من یک کادو هم ندادند. فقط یک شاخه گل در فرودگاه به من دادند. به عنوان یک ایرانی حس می کنم کارشان زشت بود.»

سارا سمیعی درباره ماجرای ازدواجش با مهدوی کیا هم می افزاید:«اینکه چرا مهدی پیش ماتئوس نیامد را من نمی دانم اما موضوع من و مهدی 10سال پیش تمام شد. ما هم به صورت قانونی ازدواج کردیم و قانونی هم جدا شدیم. من به دادگاه قول داده ام که در این باره زیاد حرف نزنم.»

سارا سمیعی در این گفتگو به شدت هم علاقه داشته که زندگی کنونی اش را ایده آل نشان دهد. او درباره همسر فعلی اش می گوید:«همسر من یک فوق مهندس مکانیک است و مالک یک کارخانه معروف که در رابطه با ساخت لوله های نفتی فعالیت می کند. او خیلی کارمند دارد و حسابی سرش شلوغ است. یک پسر دارم که هفته دیگر چهار سالش می شود. من با همسر آلمانی و پسرم خوشبختم. همسرم اسپانسر باشگاه بایرن مونیخ هم هست و به اعتبار اوست که ما به هنگام بازیهای خانگی در لژ محصوص ورزشگاه آلانس آره نا حضور می یابیم.»
خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: