کد خبر: ۵۲۶۸
تعداد کل نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۱ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۵
فرمانده نیروی زمینی ارتش:
فرمانده نیروی زمینی ارتش در واکنش به اظهارات چندی پیش حسن عباسی اظهار کرد: او باید هر چه سریع‌تر از ارتش جمهوری اسلامی و مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی عذرخواهی کند و در غیر این صورت باید در مراجع قضایی پاسخگو باشد.


امیر احمدرضا پوردستان در جریان دیدار با جانبازان قطع‌نخاعی دفاع مقدس در مشهد در این زمینه خاطرنشان کرد: مدیریت حقوقی نیروی زمینی دادخواستی علیه حـــسن عبــــــــــاسی تهیه کرده و به زودی وی توسط دادگاه احضار خواهد شد تا پاسخگوی اظهارات خود باشد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش اظهار کرد: گفته‌های ایشان سخنان نسنجیده‌ای است که بدون شناخت و آگاهی از شرح وظایف سازمان‌ها و نیروها بیان شده است.

او اظهار کرد: مجموعه نیروی زمینی در خصوص پاسداری از مرزها، نیروهای انسانی را با چینش منظمی در لایه‌های مختلف در سرحدها مستقر کرده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: برای ایجاد امنیت بیشتر، سامانه‌های به روز تصویری و نیز پهپادها به کار گرفته شده‌اند که با این وسیله تهدیدها در عمق خاک مقابل شناسایی شده و متناسب با تهدید، ظرفیت‌های دفاعی لازم در داخل ایجاد می شود و این امر باعث شده است مرزهای جمهوری اسلامی از امن‌ترین مرزهای منطقه باشد.

پوردستان گفت: هدف از دیدار با جانبازان انتقال پیام مقاومت و ایستادگی این عزیزان به تمام سربازان نیروی زمینی و ارتش جمهوری اسلامی و به خصوص نسل سوم و چهارم انقلاب است.

وی خاطرنشان کرد: پیام جانبازان این است که همچنان گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند تا از اسلام و قرآن در هر نقطه جغرافیایی که مصلحت و اذن رهبری باشد، دفاع کرده و درس ایثار و فداکاری بدهند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: ارتباط مناسبی با بنیاد شهید در خصوص تسهیلات، حقوق و مزایای جانبازان صورت گرفت و همچنین برنامه های مختلفی از جمله سفرهای زیارتی و تفریحی برای این عزیزان در نظر گرفته شده است.

حسن عباسی در اظهاراتی درباره ارتش گفته است اگر کشور را آب ببرد ارتش اصلا صدایش در نمی آید و هیچ موضعی اتخاذ نمی کند.

انتشار یافته: ۱
جابر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
0
0
من کل سخنرانی را گوش دادم از ان بر نمی امد که ارتش ما به درد نمیخوره / عباسی میگه ارتش امریکا اینترنت سازمال؛ ملل؛یونسکو و.. دست اوست // آمریکا ارتشی میخواهد که کشور را آب ببرد در پادگان باشید

خوب با وجود سپاه این نقیصه دیگر نیست // اصلا چرا ما هم نباید مثل آمریکا ارتشمان در جنگ نرم هم ورود کند//
از ارتش که نماد مقاومت است موضع بهتر از این قابل انتظار است
انشاالله موجب خیر شود این مساله

اللهم اشغل الظالمین بالظالمین؛ واجعلنا بینهم سالمین القائمین
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: