کد خبر: ۶۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۵ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۵
علی رزاقی بهار:
هيچ شخص حقيقي و حقوقي از بسيج دانشجويي درخواست ديدار با آيت الله را نداشته، متن سخنراني هيچ دانشجويي چك نشد و فضا براي ابراز عقيده در جلسه تشكل هاي دانشجويي كاملا آزاد بود
در جریان سفر آیت الله هاشمی رفسنجانی به مشهد مقدس تشکل های دانشجویی دردیداری به بیان دیدگاههای خود پرداختند.
خبرگزاری دانشجو بعد از این دیدار با انتشار خبری مدعی شد اجازه سخنرانی به نماینده تشکل بسیج دانشجویی داده نشد.

این خبرگزاری نوشته :نماینده بسیج دانشجویی که به عنوان تشکل برتر دانشگاه در حین برنامه ها برای سخنرانی پیش بینی شده و حتی متن سخنرانی او نیز چک شده بود ولی اجازه سخنرانی به او داده نشد است.
این ادعا در حالی است که علي رزاقي بهار مجري برنامه ديدار تشكل هاي دانشجويي با آيت الله هاشمي در پاسخ با رد این ادعا گفت:هيچ شخص حقيقي و حقوقي از بسيج دانشجويي درخواست ديدار با آيت الله را نداشته، متن سخنراني هيچ دانشجويي چك نشد و فضا براي ابراز عقيده در جلسه تشكل هاي دانشجويي كاملا آزاد بود، نماينده مجمع اسلامي، كانون مهدويت و انجمن دانشجويي ترقي خواه صحبت كردند.
وی در ادامه گفت:اين گونه خبرسازي ها كاملا كذب است و در جهت تخريب شخصيت بزرگ آيت الله هاشمي است. هرچند معتقديم از سر نا آگاهي و اطلاعات غلط است.
رزاقی بهار ادامه داد:اگر جلسه افتتاح آزاد انديشي ديني است ضمن اين كه هيچ دانشجويي از هيچ تشكلي صحبت نكرد.منبع خبر بگويد با كدام مسئول هماهنگ شده و چه كسي متن را چك كرده و يا اجازه صحبت نداده.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: