کد خبر: ۷۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۲ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۵
این بازی 6.5 میلیارد تومان درآمد داشته که شیخ عربستانی پرداخت کرده و مسوولان پرسپولیس از آن اظهار بی اطلاعی می کنند. هرچند سوال روزهای اول این بود که با اجازه چه کسی میزبانی ایران به عربستانی ها فروخته شده اما حالا سوال اینجاست که این 6.5 میلیارد را کجا برده اند؟ چه کسی این پول ها را گرفته و چرا صدایش در نمی آید؟
در حالی که 72 ساعت از برگزاری بازی پرسپولیس و الهلال عربستان می گذرد ماجرای بلیت  فروشی این بازی پیچیده تر می شود. عربستانی ها مدعی هستند که با گران فروشی مواجه بوده اند و طرف ایرانی می گوید اصلا بلیتی نفروخته است. در این بین 6.5 میلیارد بلیت فروش رفته و عربستانی ها آن را پرداخته اند حالا فقط سوال اینجاست که پولی که باید به باشگاه پرسپولیس می رسیده دست چه کسی است؟
 اتفاقات بازی پرسپولیس و الهلال از همان اول هم عجیب بود. حضور گسترده هواداران الهلال در بازی ای که پرسپولیس میزبان بود منجر به واکنش های شبکه های اجتماعی شد. البته همه نمی دانستند که براساس قوانین فقط 10 درصد بلیط ها به طرفداران عربستانی می رسیده در حالی که حدود 13 هزار عربستانی در استادیوم بودند. چیزی 3 برابر حق واقعی شان.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: