کد خبر: ۷۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۴ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۵
روزهای سختی پیش رو دارم
دارنده ۲ مدال طلای جهان با ابراز رضایت از عمل جراحی آشیل پای راستش گفت: طبق نظر پروفسور جراحم بین ۶ تا ۸ ماه پروسه درمانم به طول می‌انجامد.
رضا یزدانی، درباره آخرین وضعیت خود پس از عمل جراحی بر روی آشیل پای راستش که در بیمارستانی در شهر کلن آلمان انجام شد، اظهار کرد: خوشبختانه طبق اعلام پروفسور جراحم این عمل بسیار خوب و موفقیت‌آمیز بوده است. پیش از عمل نظر جراحم این بود که پایم باید ۳ ماه در گچ باشد اما خوشبختانه پس از عمل جراحی اعلام کرد تنها ۱۲ روز باید در گچ بماند و پس از آن بخیه‌های پایم را بکشد.

دارنده ۲ مدال طلای جهان افزود: نظر جراحم این است که ۳ ماه دیگر باز هم به آلمان برگردم تا وضعیت آشیل پایم را به طور دقیق معاینه کند که این موضوع را پس از باز کردن گچ نهایی خواهیم کرد. کفش ویژه‌ای را برایم سفارش داده‌اند تا پس از باز کردن گچ تا ۳ ماه با آن راه بروم. البته در حال حاضر به وسیله عصا راه رفتن با یک پا و برخی حرکات اصلاحی را آغاز کرده‌ام.

وی درباره زمان دقیق بازگشتش به میادین کشتی گفت: هنوز جراحم در این باره صحبتی نکرده است اما بین ۶ تا ۸ ماه طول دوره درمانم را در نظر گرفته است. البته این موضوع به شرایطم بستگی دارد؛ چرا که فاصله زیادی در آشیل پایم به وجود آمده که جراحان مجبور شدند دو سر آشیل را بکشند و گچ بگیرند تا محکم به هم جوش بخورد. به همین دلیل روزها و پروسه سختی را پیش رو دارم تا انشاءالله پس از طی کردن مراحل طول درمان تمریناتم را شروع کنم.

یزدانی در ادامه گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این که فعلا نمی‌تواند درباره بازگشت حتمی به تشک کشتی صحبت کند افزود: باید پروسه درمانم طی شود. من تازه جراحی کرده‌ام و هیچ چیز به طور دقیق مشخص نیست اما واقعا تا جایی که بتوانم دوست دارم کشتی بگیرم تا دینی را که به مردم دارم ادا کنم.

وی در پایان با ابراز رضایت از امکانات بیمارستانی در کلن آلمان گفت: کادر بیمارستان همگی برای من سنگ تمام گذاشتند و مانند یک ورزشکار آلمانی به من رسیدگی کردند؛ به گونه‌ای که اصلا احساس غربت نداشتم و انگار در ایران بودم. ایرانیان مقیم آلمان هم با عیادت و احوالپرسی به من لطف داشتند که جا دارد از همه تشکر کنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: