کد خبر: ۷۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۸ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۵
نشست هیات رئیسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد
آخرین نشست هیات رئیسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک بامداد امروز با حضور مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در محل کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.
در نشست امروز هیات رئیسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک طیبه سیاوشی عضو کمیسیون فرهنگی و ناظر مجلس بر کمیته ملی پارالمپیک، غلامعلی جعفر زاده و سکینه الماسی نمایندگان مجلس نیز حضور داشتند.
سلطانی فر در نشست  هیات رئیسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک گفت: با توجه به تصویب قانون انتزاع کمیته ملی پارالمپیک از کمیته ملی المپیک که در مجلس شورای اسلامی تصویب شد، جلسات و نشست های جداگانه ای برای اجرای قانون با محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک داشتیم و شاخص های اجرای این قانون در نشست های دو جانبه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

وزیر ورزش در ادامه خاطر نشان کرد: در مقطع کنونی بر خود لازم دانستم که در نشست هیات رئیسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک حضور داشته باشم.

سلطانی فر در خصوص نشست تاکید کرد: جلسه بسیار خوبی بود و پیرامون مطالبی که اعضای هیات رئیسه و اجرایی مطرح کردند بحث و بررسی شد. در این نشست ایده ها و پیشنهادات بسیار خوبی مطرح شد و اعضا به طرح مسائل و مشکلات ورزش جانبازان و معلولین پرداختند.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر نقش و تاثیر ورزش بر جسم و روح  در خصوص برنامه های قهرمانی و نگاه وزارت ورزش و جوانان به پارالمپیک 2020 توکیو  گفت: برنامه ریزی ما در خصوص مسابقات پارالمپیک 2020 توکیو مدیریتی و کلان است و در همه بخش ها و همه رشته ها ارزیابی خواهد شد.

 وزیر ورزش و جوانان در پایان در خصوص انتظار و نگرش وزارت به پارالمپیک 2020 ریو تاکید کرد: انتظار ما در مسابقات پارالمپیک 2020 ریو جایگاه بهتر و کسب مدال های بیشتر است و برنامه ریزی در این خصوص انجام می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: