کد خبر: ۸۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۰ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
ابراهیم رییسی گفت: ما در دولت کار و کرامت از ظرفیت شخصی، فردی، مدیریتی و ظرفیت‌هایی که آقای قالیباف و سایر عزیزان به عنوان خدمتگزار دارند، استفاده می‌کنیم.
حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی در جمع هوادارانش در اصفهان با بیان اینکه امروز کشور در شرایطی نیست که هر کس به خود فکر کند، گفت: لازم است که از برادر مجاهد محمدباقر قالیباف که با زمان‌شناسی، اقدام مناسبی انجام داد تشکر کنم.

وی تاکید کرد: ما در دولت کار و کرامت از ظرفیت شخصی، فردی، مدیریتی و ظرفیت‌هایی که آقای قالیباف و سایر عزیزان به عنوان خدمتگزار دارند، استفاده می‌کنیم.

رییسی اظهار کرد: افتخارات بسیاری در نظام جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا و مردان و زنان با بصیرت خلق شده و عزت فراوانی در عالم به وجود آورده است اما آنچه سایه جنگ را از سر کشور دور کرده حضور مقتدرانه مردم است.

وی گفت: در رفع مشکلات کشور نگاه به جوانان توانای کشور کلید حل مشکلات کشور است. هیچ بیگانه ای برای باز کردن قفل ها بدون نگاه به منافعش عمل نمی کند. نگاه به بیگانگان به عنوان حل مشکلات ما غلط است.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: کشور ما به برکت عنایت حضرت حق دارای ذخایر و متابع و ثروت بسیار است. این نیروی متراکم انسانی ارزشمند است. مردم می توانند از مشکلات گره بگشایند و امام و رهبری هم به جوانان اعتماد داشتند اما معطل نگه داشتن کشور برای حل مشکل توسط بیگانگان ناصواب است.

وی ادامه داد: اگر همین نقدینگی و خلق پول در جهت تولید به کار می رفت این همه مشکل تعطیلی کارگاه ها را نداشتیم. امروز جوان و پدر با هم بیکار می شوند. ایا این شرایط قابل تحمل است؟

رییسی گفت: شما برای برجام پیش پرداخت کردید و در قلب راکتور بتن ریختید اما تعهد طرف مقابل باید نقد شود. برجام چک نقد نشده است و به دولت انقلابی نیاز دارد تا این چک را نقد کند.

وی افزود: استان اصفهان قطب کشاورزی، صنعت و گردشگری است. توریسم علمی و سلامت زمینه کار دارد. با همین امکانات کشور امکان ایجاد شغل میلیونی وجود دارد. شما می گویید نمی شود. ما می گوییم هم می خواهیم هم می دانیم و هم می توانیم.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: سی و هشت سال از انقلاب گذشته و دولتی می خواهیم که دولت سلامت و کار و فعالیتش برای مردم اطمینان آور باشد، ما در جهان الگو هستیم. حق است که جوان بیکار باشد؟ ما می توانیم چهره فقر و بیکاری را از جامعه بزداییم.

وی گفت: شما می گویید مگر می شود؟ ما می گوییم اگر ده میلیارد دلار از قاچاق کالا کم شود یک میلیون شغل ایجاد می شود. چرا مسکن مهر را با پیشرفت شش درصدی دنبال کردید؟ شما می،گویید مسکن اجتماعی. به مردم گزارش دهید چه میزان مسکن ساخته اید؟

رییسی افزود: شما می آیید برای پاسخ به مردم به صورت نمادین نسخه ای از حقوق شهروندی را رونمایی می کنید؟ مشکل مردم حقوق شهروندی است؟ از مولفه های دولت مهدوی تقوا و کارآمدی است. مشکل ما برنامه نیست. نوبت اقدام و عمل است و دوران حرف درمانی به پایان رسیده است.

وی تصریح کرد: مشکل امروز جامعه اختلاف در این نگاه است که کشور دچار مشکل است. در قضیه برجام آنگونه عمل شد که آب خوردن مردم را به برجام ربط دادند و  بنیه دفاعی کشور را تضعیف کردند. موشک برای نجنگیدن است نه جنگیدن. ما نگاه به بیگانه را با حسن نیت و حسن ظن، خطا می‌دانیم.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما در دولت کار و کرامت با همه دولت ها به ویژه همسایگان تعمل می کنیم اما تعاملی عزتمندانه و با حفظ جایگاه ایران.

وی با بیان اینکه مردم از دولت انتظار دارند که حقوقشان رعایت شود، گفت: حق هنرمندان است که به دلیل مشکل مالی دغدغه نداشته باشد. اگر یک هنرمند فیلمنامه می نویسد از خلاقیت خود استفاده کند و هنر خود را شکوفا کند.

رییسی اظهار کرد: من به عنوان طلبه علاوه بر استاندار دفتر بازرسی زیر نظر ردیس جمهور تشکیل می‌دهم تا همه مردم حرف خود را برسانند.

وی با بیان اینکه وضعیت ادارات و سازمان‌ها خوب نیست، گفت: تا کی باید این شرایط را داشته باشیم؟ ما نظام اداری کشور را سامان می دهیم. هم جذب نیروی انسانی و نظام پرداخت باید عادلانه شود و اجازه نخواهیم داد دولت به نام شرکت حیاط خلوت داشته باشد.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری افزود: آقای روحانی می‌دانید قلب من صندوقچه اسرار است و اگر لب به سخن بگشایم کسی حریفم نیست اما فردی که می‌خواهد رئیس جمهور شود باید ظرفیت داشته باشد.َ
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: