کد خبر: ۸۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۹ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۶
هافبک صربستانی در ۹ فصل پیاپی عنوان قهرمانی لیگ‌های مختلف اروپایی را به دست آورده است.
 لیوبومیر فیصا افتخاراتی را کسب کرده است که کمتر بازیکنی در جهان به آن دست یافته است. هافبک صربستانی ۹ سال پیاپی توانست قهرمانی در لیگ‌های مختلف اروپایی را تجربه کند. آخرین تیمی که با آن جشن قهرمانی گرفت بنفیکا بود.

فیصا سه سال (۲۰۱۱ - ۲۰۰۸) جام قهرمانی لیگ صربستان را به همراه پارتیزان بلگراد بالای سر برد. سپس به یونان رفت و با المپیاکوس در فصل‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ قهرمانی را تجربه کرد. هافبک صربستانی پس از آن به بنفیکا پیوست و از سال ۲۰۱۳ تاکنون لیگ پرتغال را فتح کرده است.

او پیش از پیوستن به بنفیکا تنها ۱۰ بازی برای المپیاکوس انجام داده بود. فیصا درباره این موفقیت‌ها گفت: همیشه سعی می‌کنم که با تمام وجود بازی کنم. خیلی تمرین می‌کنم اما موفقیت تنها به یک بازیکن بستگی ندارد. در هر شرایط فیصا توانسته است در هشت سال اخیر مدال طلا کسب کند.

او ابتدا در تیم هایروک کولا، پا به توپ شد اما در ۱۹ سالگی به پارتیزان بلگراد، یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های کشور پیوست و توانست در این تیم سه قهرمانی به دست آورد در آخرین فصل به خاطر آسیب‌دیدگی تنها دو بازی انجام داد.

هافبک صربستانی در لیگ یونان ۱۵ بازی انجام داد و توانست دو سال پیاپی قهرمانی در این کشور را تجربه کند. او سپس به پرتغال رفت، بنفیکا برای جذب این بازیکن ۴.۵ میلیون هزینه کرد اما بازی چشم‌نوازی ارائه نداد و با این حال، بازیکن موثری بود. فیصا ۱۶ بازی در لیگ انجام داد که بنفیکا ۱۳ پیروزی در این دیدارها به دست آورد، سه بار متوقف شد و هیچ شکستی نخورد.

او در دومین فصل باز هم با آسیب‌دیدگی روبرو شد، ۲۸۲ روز از میادین دور بود و تنها توانست در پنج بازی با پیراهن تیم پرتغالی به میدان برود. فصل گذشته آسیب‌دیدگی‌های کمتری داشت و ۱۹ بازی در لیگ پرتغال انجام داد (۱۷ پیروزی، یک تساوی و یک شکست). او در فصلی که گذشت ۲۵ بار در لیگ پرتغال بازی کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: