کد خبر: ۸۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۸ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: پس از مشورت با «کارلوس کی روش»، هدایت تیم فوتبال امید کشورمان به «امیرحسین پیروانی» سپرده شد.

«مهدی تاج» شنبه شب در گفت وگوی کوتاه تلویزیونی اظهار داشت: همانطور که پیش از این اعلام کرده بودیم، از این پس سرمربی پرتغالی تیم ملی بزرگسالان ایران بر روند سیار تیم های رده های سنی فوتبال کشورمان نیز نظارت خواهد شد تا بتوانیم یک حرکت منظم و مشخص رو به جلو داشته باشیم.
وی افزود: در کمیته فنی و هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، شرایط تیم های جوانان و امید را بررسی و گزینه های مشخص شدند که در نهایت پس از مشورت با کی روش، «امیرحسین پیروانی» به عنوان سرمربی تیم امید کشورمان انتخاب شد.
پیروانی پیش از این هدایت تیم جوانان کشورمان را برعهده داشت که این تیم موفق به حضور در جام جهانی کمتر از 20 سال شد و با یک پیروزی و دو شکست به کار خود پایان داد.
رئیس فدراسیون فوتبال در پایان خواستار کمک دولت به منظور تکمیل آکادمی فوتبال، ساخت ساختمان جدید فدراسیون و اقدامات لازم برای بازسازی مناسب زمین های چمن شماره یک و دو آکادمی فوتبال شد.
قرار است طی روزهای آینده سرمربی تیم جوانان ایران نیز پس از اخذ نظرات کی روش، مشخص شود.
از «جواد نکونام» کاپیتان سال های گذشته تیم ملی بزرگسالان ایران به عنوان گزینه اصلی هدایت تیم جوانان کشورمان نامبرده می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: