معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نهضت سوادآموزی از پرداخت مبلغ تشویقی سوادآموزان قبول شده سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۴۰۱ خبر داد.
رییس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیر ممکن است.
آموزش و پرورش به جای توجه بیشتر به وضع عدالت آموزشی و رشد وضعیت نمرات امتحانات نهایی در همه مناطق، اقدام به تغییر شرایط فارغ‌التحصیلی کرده است.
شبکه شاد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: همه درخواست‌های ارسالی با هر نام و عنوانی، به قصد ورود به حساب کاربری افراد و سوء استفاده از آن، صورت می‌گیرد.
هیئت عمومی دیوان عدالت اداری در دیماه سال گذشته بود که مجوز کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو - معلمان بابت دریافت خدمات خوابگاهی و غذا در ایامی که این دانشجویان در دانشگاه حضور ندارند را ابطال کرد و حال وزیر آموزش و پرورش بخشنامه این امر را به دانشگاه‌های فرهنگیان، تربیت دبیر شهید رجایی و همچنین مدیران کل آموزش و پرورش‌ استانها ابلاغ کرده است.
زمان ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ برای پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم، نهم، یازدهم و دوازدهم از سه شنبه ۲۸ فروردین، آغاز می‌شود.
چند روزی است که برخی از کاربران در شبکه شاد پیامی هشدار آمیز مبنی بر اینکه حساب کاربریشان تا ۲۴ ساعت آینده مسدود خواهد شد، دریافت کرده‌اند؛ پیامی که تیم پشتیبانی شاد آن را جعلی و با هدف کلاهبرداری از کاربران اعلام کرده و نسبت به آن هشدار داده است.
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه دستورالعمل ثبت‌نام مدارس دوره ابتدایی اواسط اردیبهشت به استان‌ها ابلاغ می‌شود گفت: والدین دانش‌آموزان شش سال تمام که کار سنجش فرزندانشان انجام شده، می‌توانند از ۱۵ اردیبهشت برای ثبت‌نام اقدام کنند.
در پی حمله مرگبار به یک نوجوان در فرانسه،‌ بار دیگر نگرانی‌ها در مورد افزایش رفتارهای خشونت‌آمیز در مدارس این کشور بالا گرفته است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از اسکان ۱۱ هزار و ۷۶۷ خانواده در مدارس استان طی ایام نوروز خبر داد و گفت: این آمار نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.
صفحه  از ۱۸۵