با صدور پیامی صورت گرفت؛
هادی اخلاقی فیض آثار در پیامی درگذشت رضا دولت‌آبادی مدیرعامل بانک ملت را به خانواده آن مرحوم و همکاران بانک تجارت تسلیت گفت.
رییس هیات مدیره بانک تجارت در جلسه شورای اطلاع‌رسانی وزارت اقتصاد:
رییس هیات مدیره بانک تجارت با اشاره به نقش حساس حوزه روابط‌عمومی در مدیریت فضای رسانه‌ای تاکید کرد: روابط‌عمومی به‌عنوان مدیریت‌کننده افکارعمومی و اذهان مخاطبان باید با نقش‌آفرینی فعالانه در اقدامات درون و برون‌سازمانی، حافظ حقوق ذینفعان سازمان باشند.
پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در بانک تجارت از نخستین روزهای سال
بانک تجارت با اعطای 468 فقره وام ازدواج و 1230 فقره وام فرزندآوری در روزهای فروردین ماه، فرآیند پرداخت این تسهیلات به جوانان ایرانی در سال جدید را آغاز کرد.
با مهر تایید بانک مرکزی ج.ا.ا و وزارت امور اقتصادی و دارایی:
بانک تجارت با انجام کامل همه فرآیندها، نسبت به صدور اولین برات الکترونیک سپامی اقدام کرد.
1458 جایزه برای اصناف خوش‌شانس کشور
با برگزاری قرعه‌کشی جوایز دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت، 1458 برنده خوش شانس این جشنواره معرفی شدند.
قیمت سکه امامی امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه نسبت به دیروز با کاهش ۱۵ هزار تومانی مواجه شد و به ۴۳ میلیون و ۲۸۵ هزار تومان رسید.
یک استاد اقتصاد گفت: حمله به کنسولگری ایران در التهابات بازار ارز نقش داشته است اما با مدیریت فعلی بانک مرکزی و افزایش ثبات ارزی در آینده به اصلاح نرخ نزدیک خواهیم شد.
شاخص کل بورس در انتهای معاملات امروز با رشد بیش از ۶۰۰۰ واحدی مواجه شده است.
برخی منابع خبری از برنامه بانک مرکزی برای ورود ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی به بازار خبر می دهند؛ موضوعی که البته به همان اندازه که برای ایرانی ها جذاب است، برای اقتصاددانان نگران کننده خواهد بود؛ چراکه هر چه حجم اسکناس افزایش یابد، متناسب با آن، رشد نقدینگی هم فزاینده بالا خواهد رفت.
اوجی:
وزیر نفت گفت که تلاش این وزارتخانه، ثبت رکورد تولید نفت و گاز طی سال جاری است.
صفحه  از ۶۰۱