مدیرعامل شرکت الکترونیک خودرو تابان تاخت سایپا اعلام کرد:
مدیرعامل شرکت الکترونیک خودرو تابان تاخت سایپا گفت: تولید روزانه البسه در کارگاه تولیدی شهرستان شاهرود نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20درصد افزایش داشته است.
همزمان با فرا رسیدن روز کار و کارگر، از ۱۸ نفر از تلاشگران نمونه عرصه کار و تولید شرکت سایپاسیتروئن تقدیر شد.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در جریان سفر به استان آذربایجان شرقی، با حضور در مجتمع مس سونگون از روند اجرای پروژه احداث کارخانه فاز سه تغلیظ این مجتمع به عنوان بزرگترین پروژه صنعت مس در خاورمیانه بازدید کرد.
با حضور مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران؛
عملیات اجرایی جنگل‌کاری 400 هکتاری مجتمع مس سونگون در منطقه ارسباران، طی مراسمی با کاشت نهال توسط مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران آغاز شد
وزیر صمت:
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه حدود ۵۰ هزار خودرو وارداتی در گمرکات کشور وجود دارد گفت: مشکل فعلی برای واردات خودرو نداشتن فضای کافی در بنادر کشور است و تعداد زیادی خودرو روی کشتی داریم.
به دلیل عدم هم‌خوانی تعطیلات آخر هفته ایران با بیش از ۹۰ درصد کشورهای دنیا، ارتباطات تجاری فعالان اقتصادی عملا چهار روز در هفته با دنیا قطع است.
وزیر صمت گفت: تاکنون ۱۳۳ هزار خودروی وارداتی ثبت سفارش شده که از این تعداد ۵۰ هزار خودرو در گمرکات کشور است. همچنین ۸۰۰۰ خودروی وارداتی به مردم تحویل داده شده است.
یک کارشناس صنعت خودرو بیان کرد: خودروهای کارکرده بیشتر به یک ابزار تبدیل شده است، به این معنا که هر وقت قیمت خودرو رو به گرانی حرکت می‌کند و عرضه خودرو کم می‌شود، دولت این را دستاویزی قرار می‌دهد که به این وسیله قیمت خودرو در بازار کنترل شود.
سال گذشته ۲ میلیارد و ۷۸ میلیون دلار کالا به پاکستان صادر شده که بیانگر رشد ۳۹ درصدی است.
رئیس سابق اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران با بیان اینکه وعده‌های وزارت صمت در مورد میزان تولید خودروهای داخلی و واردات خودرو اجرایی نشد، گفت: برخی خودروهای وارداتی ۲۲ هزار دلاری با قیمت ۸۲ هزار دلاری به دست مشتری می‌رسد و در خودروهای داخلی نیز شاهد اختلاف قیمت ۵۰ تا ۸۰ درصدی میان قیمت خودروهای کارخانه‌ای و بازار هستیم.
صفحه  از ۳۷۵