کد خبر: ۱۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۵

داورزنی: باید اخلاق و تخصص دو اصل مهم در کار آکادمی های والیبال باشد

رئیس فدراسیون والیبال گفت: در صورتی که آکادمی های والیبال آموزش به کودکان را بر اساس دو اصل مهم اخلاق و تخصص قرار دهند، والیبال ایران در آینده بهترین شرایط را خواهد داشت.
داورزنی: باید اخلاق و تخصص دو اصل مهم در کار آکادمی های والیبال باشد

محمدرضا داورزنی در مراسم اهدای مجوز آکادمی های والیبال که عصر امروز در این فدراسیون برگزار شد، افزود: موسسان آکادمی باید تلاش کنند که در آکادمی ها حضور داشته باشند و اینگونه نباشد که تنها نام آنان بر روی مجوز ها باشد و نظارتی بر روند آموزش در این مراکز آموزشی نداشته باشند.
وی با بیان اینکه بحث اخلاقی نیز برای فدراسیون والیبال اهمیت زیادی دارد، گفت: اگر آکادمی ها در این حوزه فعالیت مناسبی داشته باشند، بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم های ملی که در آینده ماحصل تلاش آکادمی های والیبال خواهند بود، در زمینه اخلاقی نیز شرایط ایده آل خواهند داشت.
رئیس فدراسیون والیبال تاکید کرد: آموزش ها در آکادمی ها نباید جنبه سرگرمی داشته باشند، بلکه باید بر اساس برنامه های تدوین شده از سوی کمیته استعدادیابی باشد و جنبه تخصصی کار حتما رعایت شود. باید طوری برنامه ریزی کنیم که موفقیت مان در المپیک 2024 و 2028 تضمین شود.
داورزنی با یادآوری اصول و اساسنامه تاسیس آکادمی ها گفت: این موراد حتما باید رعایت شود و در غیر این صورت مجوز آکادمی ها تمدید نخواهد شد.
رئیس فدراسیون والیبال در پایان ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک آکادمی های والیبال ایران تامین کننده بازیکنان تیم های ملی در رده های سنی مختلف باشند و بتوانیم طلای ناب که همان استعدادهای کشور هستند، در زمان مناسب خود استخراج کنیم.
مراسم اهدای مجوز آکادمی های والیبال عصر امروز در فدراسیون والیبال برگزار شد و 40 مجوز تاسیس آکادمی به موسسان اهدا شد.
در این مراسم علاوه بر رئیس، دبیرکل فدراسیون والیبال، مدیر تیم های ملی و نماینده وزارت ورزش و جوانان حضور داشتند.
قبل از اهدای مجوز آکادمی ها، نمایشی از توان آکادمی های والیبال در پرورش بازیکنان رده سنی پایه از سوی نمایندگان برخی آکادمی های شرکت کننده به اجرا درآمد.
نظرات بینندگان