رئیسی:
رئیس جمهور با اشاره به اینکه سفر به پاکستان و سریلانکا از قبل برنامه‌ریزی شده بود، گفت: برگزاری سفر در این مقطع این پیام را به منطقه و جهان داد که جمهوری اسلامی ایران کشور قدرتمندی است که هم می‌تواند از جایگاه اقتدار و عزت سخن خود را با دشمنان بیان کند و هم ارتباط خود را با دوستان تداوم و تحکیم بخشد.
رئیس جمهور:
رئیس جمهور با بیان اینکه مانعی بر سر راه گسترش روابط ایران و پاکستان نیست، گفت: هدف از سفر بنده به لاهور ادای احترام به مرحوم اقبال لاهوری و تقویت روابط فرهنگی دو کشور است چرا که لاهور نماد فرهنگی پاکستان محسوب می‌شود.رئیس جمهور با بیان اینکه مانعی بر سر راه گسترش روابط ایران و پاکستان نیست، گفت: هدف از سفر بنده به لاهور ادای احترام به مرحوم اقبال لاهوری و تقویت روابط فرهنگی دو کشور است چرا که لاهور نماد فرهنگی پاکستان محسوب می‌شود.
قالیباف:
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قانون مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی شامل کمتر از نیم درصد مردم می‌شود آن هم کسانی که با نیت سوء استفاده اقدام به خرید ارز، طلا و خودرو کرده و نه تنها مالیات نمی‌دهند که سود هنگفت هم می‌برند.
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب، سروده‌ای را که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در آستانه عملیات وعده صادق خواندند، منتشر کرد.
علی بهادری جهرمی:
سخنگوی دولت گفت: متعاقب بارندگی‌های اخیر در افغانستان، بخشی از حقابه ایران با پیگیری‌های دولت طی روزهای اخیر، از سوی افغانستان پرداخت و وارد خاک ایران در منطقه جریکه سیستان شد.
مخبر:
نخستین رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.
رئیسی:
نشست خبری مشترک آیت الله رئیسی رئیس جمهور کشورمان و محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان در اسلام آباد دقایقی قبل آغاز شد.
در دومین جلسه معاون اول رییس جمهور با هیات رییسه اتاق بازرگانی،‌صنایع،‌معادن و کشاورزی ایران که صبح امروز (یکشنبه) برگزار شد، در خصوص مشارکت اتاق بازرگانی برای توسعه مهارت آموزی در دوره متوسطه دوم و هنرستان ها و همچنین رفع چالش های ارزی فعالان اقتصادی بحث،‌ بررسی و تصمیم گیری شد.
رهبر انقلاب در دیدار فرماندهان نیروهای مسلح:
جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز (یکشنبه) با فرمانده کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.
سخنگوی وزارت دفاع:
سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه «سپند به همه نیروهای مسلح خدمات علمی می‌دهد»، تاکید کرد: سازمان سپند در سطح مرز شکنی دانش حرکت می‌کند.
صفحه  از ۳۵۷