کد خبر: ۱۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶

کریم‌فر: هدفم پوشیدن دوبنده تیم ملی در المپیک است

فرنگی‌کار وزن 85 کیلوگرم ایران با بیان اینکه مهمترین هدفش کسب دوبنده تیم ملی در رقابت های المپیک است گفت: امیدوارم بتوانم در روز برگزاری رقابتهای انتخابی با عملکرد خوب جواب اعتماد بنا را بدهم.
کریم‌فر: هدفم پوشیدن دوبنده تیم ملی در المپیک است

مجتبی کریم‌فر درباره آخرین وضعیت خود در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی اظهار کرد:خدا را شکر با توجه به تمرینات بسیار خوب و فشرده‌ای که در طول 9 اردوی برگزار شده داشتیم از وضعیت خوبی برخوردارم و آسیب‌دیدگی کهنه ای هم که داشتم با انجام فیزیوتراپی بسیار بهتر شده و در مجموع مشکل خاصی ندارم.

فرنگی‌کار وزن 85 کیلوگرم ایران افزود: با بازگشت دوباره بنا به تیم ملی واقعا نظم و انضباط بسیار خوبی بر تمرینات تیم ملی حاکم شده و همه کشتی‌گیران فقط بر روی تمرین و کسب موفقیت تمرکز کرده‌اند. بنا با مدیریتی که اعمال می‌کند و تسلطی که بر کشتی‌گیران دارد اجازه نمی دهد حاشیه به اردو راه پیدا کند تا مبادا تمرکز کشتی‌گیران به هم بریزد.

وی درباره حضور در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی و رقابت با چهره شاخصی چون حبیب‌الله اخلاقی برای حضور در المپیک گفت: شخصا مهمترین هدفم حضور در المپیک به عنوان نماینده ایران و کسب مدال در این رقابت‌هاست. همه فشار تمرینات را بخاطر همین هدف تحمل می‌کنم و امید زیادی دارم تا بتوانم با پیروزی مقابل رقبا به این مهم دست پیدا کنم. البته برای همه حریفانم احترام قائلم و امیدوارم بتوانم در روز 27 فروردین که زمان رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی است آمادگی خود را بخوبی نشان بدهم و مقابل رقبا به برتری برسم.

کریم‌فر در پایان درباره اعتماد محمد بنا به او و گرفتن مجوز حضور در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی علی‌رغم اینکه در رقابت‌های جام تختی شرکت نکرده است گفت:من هم تمام تلاشم این است که بتوانم جواب اعتماد کادر فنی را بخوبی بدهم. امیدوارم در مسابقات انتخابی بتوانم از عهده اینکار بخوبی برآیم و باعث خوشحالی کادر فنی تیم ملی، مخصوصا محمد بنا بشوم.
نظرات بینندگان