کد خبر: ۲۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴

آتش سوزی در كارگاه پوشاك/حادثه مصدوم نداشت

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: با تلاش آتش نشانان حادثه آتش سوزی در یك كارگاه تولیدی پوشاك بدون هیچ مصدومیت خاموش شد.
آتش سوزی در كارگاه پوشاك/حادثه مصدوم نداشت

سید جلال ملكی درباره چزییات این حادثه گفت : ساعت ۱۱:۰۹ امروز حادثه آتش سوزی در یك كارگاه تولیدی پوشاك در خیابان نوفل لوشاتو نرسیده به چهار راه امیر اكرم به سامانه ۱۲۵ اعلام و ماموران دو ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروی تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینكه محل حادثه در یك ساختمان سه طبقه كارگاهی اتفاق افتاده بود گفت: در یك كارگاه تولیدی پوشاك به وسعت ۴۰ متر مربع در طبقه همكف كه مملو از پارچه و لباس بوده آتش كاملا شعله ور و در حال سرایت به كارگاههای همجوار بود.

ملكی ادامه داد: به هنگام این حادثه كارگران موفق شده بودند خود را از محل حادثه خارج و در ادامه آتش نشانان با استفاده از تجهیزات مناسب موفق شدند آتش را مهار و از سرایت به كارگاههای همجوار جلوگیری كنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینكه كارشناسان سازمان آتش نشانی در محل حادثه مشغول بررسی علت این آتش سوزی هستند گفت: متاسفانه بسیاری از كارگاههای تولیدی در محدوده خیابان جمهوری به لحاظ سیم كشی های برقی در شرایط ناایمن قرار دارند و باید به لحاظ ایمنی اتصالات برقی این كارگاهها اقداماتی صورت بگیرد.
نظرات بینندگان