کد خبر: ۴۱۹۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸
رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد:

قوانین سخت‌گیرانه‌تری خواهیم داشت

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد که برای بهتر شدن شرایط این رشته قوانین سختگیرانه تری در نظر خواهند گرفت.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از خبرگزاری مهر، نشست سالانه مدیران عامل باشگاه‌های فوتبال ایران و دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای امروز یکشنبه در مرکز ملی فوتبال ایران با حضور منصور قنبرزاده زاده نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته مسابقات و هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال مصطفی زارعی رئیس دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای برگزار شد.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در پایان این نشست گفت: باید طبق استانداردهای روز دنیا پیش رویم تا به هدفمان که همانا رشد و توسعه است، برسیم. در همین راستا قوانین سخت گیرانه تری خواهیم داشت. در سال آینده برای باشگاه‌هایی که مجوز حرفه‌ای ندارند، جرایم نقدی سنگینی در نظر خواهیم گرفت.

وی افزود: در این زمینه کار درستی انجام شده و همه باشگاه‌ها همت کردند تا به صدور مجوز حرفه‌ای نزدیک‌تر شوند. مطمئنم سال آینده بالای ۱۰ باشگاه‌ می توانند مجوز داشته باشند.

رئیس فدراسیون فوتبال در خاتمه گفت: برخی باشگاه‌ها با همت و تلاش عوامل خود سعی کردند تا به این امر مهم دست یابند. از باشگاه‌های دیگر می خواهیم که برای کسب مجوز حرفه ای از هیچ تلاشی دریغ نکنند. در بحث آموزش نیز گام های مختلفی را برخواهیم داشت تا باشگاهها با علم به روز پیش بروند و در نهایت به هدفمان که همانا رشد و گسترش فوتبال است، برسیم.
نظرات بینندگان