کد خبر: ۴۴۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۲
میرزاجانپور:

فینال والیبال نفسگیر بود

دریافت‌کننده قدرتی تیم فولاد سیرجان ایرانیان در مورد قهرمانی در لیگ برتر گفت: فینال سخت، نفس‌گیر و جنگنده‌ای داشتیم. جذابیت بازی آنقدر زیاد بود که در هر امتیاز مربیان و بازیکنان استرس داشتند.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از ایسنا، سی و هفتمین دوره لیگ برتر والیبال مردان با قهرمانی فولاد سیرجان ایرانیان به پایان رسید. این تیم توانست در دو فینال لیگ برتر شهداب یزد را شکست بدهد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

مجتبی میرزاجانپور در مورد قهرمانی در لیگ برتر والیبال گفت: سال پرفشاری بود و شرایط سختی داشتیم چون همه تیم‌ها سعی می‌کردند مقابل ما خودی نشان دهند. هر بازی برای ما حکم فینال داشت، مخصوصا در پلی‌آف که بازی‌ها فشرده شد.

او در مورد دیدار فینال مقابل شهداب بیان کرد: فینال سخت، نفس‌گیر و جنگنده‌ای داشتیم. شرایط خوبی برای تیم‌ها بود و مردم بازی قشنگی دیدند. جذابیت بازی آنقدر زیاد بود که در هر امتیاز مربیان و بازیکنان تیم‌ها استرس داشتند. واقعا یک والیبال تماشاگرپسند دیدیم. خدا را شکر هر دو بازی را برنده شدیم و دل هواداران سیرجان را خوشحال کردیم.

دریافت‌کننده قدرتی فولاد در مورد هیجان زیاد خود بیرون از زمین گفت: به خاطر استرس نیست. والیبال ورزش گروهی است و باید وقتی بیرون زمین هستی به تیم خودت و بازیکنان داخل زمین روحیه بدهی. بچه‌ها انرژی ما را می‌گیرند و بهتر می‌جنگند. دیدید که هرکس از بیرون به زمین رفت خوب کار کرد. سعی کردم کارهایی بکنم که به تیم کمک کنم. از بیرون خوشحالی می‌کردم و انرژی خودم را به هم‌تیمی‌هایم می‌رساندم.

او در مورد آغاز اردوهای ملی و انتخاب پائز به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال  گفت: آقای پائز را نمی‌شناسم اما برای کادر فنی جدید تیم ملی و رئیس جدید فدراسیون آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم تیمی تشکیل بدهند که مقابل تیم‌های اروپایی خوب ظاهر شود و نتیجه خوبی بگیرد.

میرزاجانپور در مورد احتمال بازگشت بازیکنان باتجربه به تیم ملی و دعوت مجددش به اردوهای ملی بیان کرد: تا این لحظه که کسی در مورد تیم ملی به من زنگ نزده است اما اگر کسی تماس بگیرد وقت می‌خواهم تا فکر کنم چون باید شرایط زندگی‌ام را هم در نظر بگیرم.

او در مورد شانس تیم ملی برای صعود به المپیک پاریس گفت: کار ما خیلی سخت است. امتیازات زیادی از دست داده‌ایم اما فکر می‌کنم بچه‌ها خوب ظاهر شوند. امیدوارم بازی تدارکاتی خوبی داشته باشند و استارت کار را در لیگ ملت‌ها خوب بزنند.

میرزاجانپور در مورد اینکه شنیده شده شاید محمد موسوی دیگر به تیم ملی نیاید، گفت: موسوی مهره خیلی ارزشمندی است. کاپیتان تیم ملی بوده و در تیم ملی هم خوب ظاهر شده است. قطعا بودنش در تیم نقطه قوت است.
نظرات بینندگان