کد خبر: ۵۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴

هنوز یکی از سربازان حادثه نی‌ریز در شیراز بستری است

با گذشت 40 روز از وقوع حادثه واژگونی اتوبوس سربازان در نی‌ریز، هنوز یکی از سربازان در بیمارستان شهید رجایی شیراز بستری است.

حادثه واژگونی دو دستگاه اتوبوس حامل سربازان در مسیر کرمان به شیراز، دوم تیرماه 95 حادث شد تا نگاه تمام رسانه‌ها را به‌خود جلب کند.

برخی وقوع این حادثه را یک مانور برای اورژانس پیش‌بیمارستانی و خدمات بیمارستانی در استان فارس ارزیابی کردند، مانوری که طی آن بیش از 70 مصدوم با مصدومیت‌های مختلف، به بیمارستان‌های شهرستان‌های نی‌ریز، استهبان و شیراز منتقل شدند.

طی این 2 حادثه، بیمارستان ترومای شهید رجایی، 56 مصدوم و بیمارستان نمازی پذیرای 17 مصدوم شد که از این تعداد بیش از 14 نفر مصدومانی بودند که بخش مراقبت ویژه منتقل شدند.

به گزارش ایسنا، در مدت 40 روز گذشته، تمام مصدومان بستری در بخش‌های مختلف بیمارستان‌های نمازی و شهید رجایی مرخص شدند و از میان بستری شدگان در بخش مراقبت‌های ویژه هم تنها یکی از رانندگان علی‌رغم تمام تلاش‌ها، جان باخت.

هم‌اینک تمام مصدومان این 2 سانحه، ترخیص شده و تنها وحید حلاج، یکی از سربازان، به دلیل شده جراحات وارده و با توجه به اینکه از ابتدا شرایط نامساعدی داشت، در بخش ICU بیمارستان شهید رجایی بستری است و به گفته مسئولان به شکل شبانه‌روزی وضعیت او رصد می‌شود.
نظرات بینندگان