کد خبر: ۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳

بهزاد فراهانی: رای درست در انتخابات از حضور در این عرصه واجب تر است

بازیگر پیشکسوت سینما و تئاتر، گفت: مردم در انتخاب های خود دقت و تحقیق کنند تا افراد متخصص وارد مجلس شوند.
بهزاد فراهانی: رای درست در انتخابات از حضور در این عرصه واجب تر است

بهزاد فراهانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار سینمایی ایرنا، درباره حضور مردم در انتخابات مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، اظهار داشت: انتخاب درست و اصلح در انتخابات برای کسانی که قصد دارند در آن شرکت کنند، ضروری است.
وی با تاکید بر اینکه هر فردی در صنف و حزب مورد فعالیت خود قطعاً نامزدهایی دارد، افزود: بنابراین باید در انتخاب میان نامزدها دقت کرد چرا که سرنوست چهار سال قانون گذاری در کشور با این انتخاب ها رقم خواهد خورد.
فراهانی، گفت: جامعه هنری کشور نیز این دوره در تهران دو نامزد دارد که ما نیز با تایید اصلح بودن این دو عزیز و آگاهی از توانایی ها آنها در انتخابات شرکت می کنیم و به این دو رای خواهیم داد. 
وی ادامه داد: مطمئن هستیم که این دو نامزد مورد تایید هنرمندان، اگر انتخاب شوند این توانایی و تعهد را دارند که از مطالبات مردم نیز در مجلس دفاع و حمایت کنند. 
بازیگر فیلم سینمایی «خانوم»، اضافه کرد: قطعاً ما اگر در انتخاب های خود دقت لازم را داشته باشیم، سود این انتخاب صحیح در آینده برای خود ما و فرزندانمان تاثیر مثبت خواهد داشت. 
وی با اشاره به وضعیت نامناسب هنرمندان، خاطرنشان کرد: همانطور که صنف های مختلف از جمله کارگران و کارمندان در مجلس نمایندگانی دارند هنرمندان نیز این حق را دارند نامزدی در این عرصه داشته باشند.
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفندماه سال جاری برگزار می شود.
نظرات بینندگان