کد خبر: ۴۵۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۴
رئیس هیئت مدیره گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران:

شما دانشجویان دریانوردی آینده ‌ساز کشتیرانی هستید

رئیس هیئت مدیره گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از موسسه آموزشی کشتیرانی در بوشهر بازدید و با دانشجویان گفتگو کرد.

به گزارش قلم نیوز و به نقل از روابط عمومی موسسه آموزشی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، دکتر علی مسیبی رئیس هیئت  مدیره گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به همراه دکتر فرشید فرید رئیس هیئت مدیره شرکت تامین نیرو، دکتر محمدرضا دماوندی مدیرعامل موسسه آموزشی کشتیرانی از موسسه آموزشی این گروه در بوشهر بازدید به عمل آوردند.

 در این بازدید دکتر مسیبی طی گفتگو با دانشجویان این موسسه با تاکید بر این نکته که آینده کشور و شرکت به دست شما جوانان عزیز است، اظهار داشت: شما جوانان آینده کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران هستید. 

رئیس هیئت مدیره گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: امروز نیروی انسانی کارآمد مهم ترین و با ارزش ترین دارایی هر سازمانی است و اگر سازمانی نیروی انسانی توانمند و بهره ور داشته باشد می تواند به قله های موفقیت روز به روز نزدیک تر شود و آن را فتح کند اما اگر نیروی انسانی یک سازمان توانمند نباشد از قله ها به پایین پرتاب می شود. 

وی افزود: آینده گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در دستان شما دانشجویان جوان است چرا که کار تخصصی و حرفه ای این شرکت دریانوردی است که شما جوانان باید آن را بر عهده بگیرید. 

دکتر مسیبی گفت: من امروز به آینده کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران قدم گذاشته‌ام چراکه در کنار شما جوانان قرار گرفته ام. 

وی افزود: مسئولین و مدیران کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران هم کاملاً به این امر واقف هستند و از هیچ کوشش و تلاشی برای موفقیت این موسسه دریغ نمی کنند . 

چراکه بر اساس تحلیل ها ثابت شده است که ما باید از نیروی انسانی داخلی خودمان بهره بگیریم. 

رئیس هیئت مدیره گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به این نکته که توجه همه گروه کشتیرانی و مدیران ارشد به سمت شما جوانان است تصریح کرد: اکنون اما تقاضای مسئولین گروه کشتیرانی نیز از شما دانشجویان این است همان طور که شرکت به شما توجه دارد شما هم به وظایف محوله خود که همان یادگیری بهتر است توجه داشته باشید و آموزش ها را به درستی فرا بگیرید. 

وی افزود: شما اکنون برند کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران هستید و هرگونه رفتار شما به نام کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران ثبت می شود بنابراین امیدواریم همواره از شما رفتارهای خوب ببینیم.  

همچنین امیدواریم با فرا گرفتن درست دروس به روزهای خوب نزدیک شوید و آینده کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران را به بهترین نحو رقم بزنید چراکه  شما آینده سازان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران هستید.

نظرات بینندگان