کد خبر: ۵۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۷ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۵
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: تلاشهای خالصانه دولت قابل تقدیر است، در بین مدیران دولت یازدهم افراد با خصوصیت امانتداری هستند و با انگیزه خدمتگذاری مسئولیت پذیرفته اند.


آیت الله سید احمد علم الهدی روز شنبه در نشست شورای اداری خراسان رضوی در مشهد با حضور وزیر بهداشت افزود: امید است همه مدیران چنین احساسی داشته باشند، این احساس در مدیران وجود دارد اما دارای شدت و ضعف است. 
وی ادامه داد: در شخصیتهای برجسته دولت و نیز در چهره های میانی این ویژگی را شاهدیم چنانکه وجوه کلام امام علی(ع) مبنی بر اینکه مسئولیت امانت است در عمل، ادعا و رفتار مدیران بطور کامل مشهود و محسوس است. 
امام جمعه مشهد گفت: دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت از جمله این چهره ها و افتخار دولت و ما است که به عنوان یک نخبه برجسته جامعه پزشکی با پذیرش مسئولیت عملا زحمتی را پذیرفت که مانعی در مسیر نخبگی و فعالیتهای علمی و پزشکی وی محسوب می شود. 
وی افزود: وجود این چهره ها و شخصیتها عامل تقدیر ما از دولت یازدهم و فعالیتها و خدمات آن است. 
آیت الله علم الهدی ادامه داد: به نیابت از رهبر معظم انقلاب از تلاشهای خالصانه دولت تقدیر می کنم. 
وی همچنین در توضیح طرح برخی نقدها به دولت گفت: من طلبه هستم و در کنار تقدیر و تعریف از فعالیتهای عرصه کشاورزی، درمان و سلامت دولت بطور طبیعی اگر در بخشی اشکالی ببینم بیان می کنم. 
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: امروز یکی ازمشکلات ما سیاستزدگی است و حرفی را که در کسوت طلبگی می زنم با ساختن چهره سیاسی از من تحلیل سیاسی می کنند چنانکه اگر آب بخورم هم تحلیل سیاسی می شود. 
وی ادامه داد: من طلبه هستم و طلبه بودن یعنی صراحت و صداقت داشتن و بیش از 80 درصد حرفهایی که می زنم ممکن است خلاف سلیقه طرف مقابل باشد اما باز، پس از آن در کنار هم دوست و همراه هستیم. 
آیت الله علم الهدی در ادامه گفت: ولی فقیه دو خصوصیت دارد نخست مرجع تقلید و رهبر نظام است، نماینده ولی فقیه نیز بر مبنای این دو جهت باید وظیفه خود را انجام دهد. 
وی افزود: وظیفه مرجعیت مردم به عنوان نمایندگی مرجعیت ولی فقیه و محل رجوع مردم است. 
امام جمعه مشهد ادامه داد: نماینده ولی فقیه یک وظیفه هم در مقابل شخصیت رهبری ولی فقیه دارد که در برابر دستگاههای کارگزار نظام، قوای سه گانه و مسئولان وظیفه توصیه، تشکر و نقد را دارد و رهنمودها و راهبردهای ولی فقیه را در سطح مدیریتهای میانی کشور در حوزه استان ارائه می کند. 
وی گفت: از مباحث من رنجیده خاطر نشوید، ممکن است بینش سیاسی خاصی داشته باشم که شما قبول نداشته باشید. 
آیت الله علم الهدی افزود: نباید روی هر موضوعی بینش سیاسی خاصی قرار داد، من وظیفه خود را انجام می دهم. 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: